Rain is good for the skin..



Jaha, där sket jag i det blå skåpet! Jag hade ju tänkt mig lunch på stan med E & J och sen strosa runt lite bland affärerna. Men jag vägrar gå ut i detta väder. Vill inte ens gå ut med soppåsen!
Gick upp klockan 07.00 och tvättade. Jeansfärgen på soffan är borta. Tack! Vit soffa är mycket snyggt men väldigt opraktiskt ibland. Skyll dig själv Jessica!

Jag funderar på att gå igenom kartongerna med böcker i mitt förråd. Älskar att ha massa böcker i bokhyllan men har för liten hylla just nu.

Vet inte varför tv'n står på Rachel Ray's matlagningsprgram heller. Kanske pga att tv-dosan ligger i fönstret av någon anledning.

Later!


Kommentarer
Postat av: Jenny

...there for I put my head in the snow...?

2009-05-28 @ 11:06:00
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: Jessica

J: EXACTLY!!!!! ;)

2009-05-28 @ 11:12:03
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0