Karens :(



Idag har jag min första karensdag på åratal. Klockan 5 i morse hade jag fortfarande inte somnat pga av en MASSIV huvudvärk. Jag tror jag vet vad folk som har migrän pratar om. Jag fick hålla huvudet still för att det inte skulle kännas som att hjärnan svalpade runt i huvudet på mig. Jag börjar sakta men säkert bli människa igen. Jag får en extra lång helg iaf..haha..något positivt. Har en bra långledig helg framför mig.

Idag: ta det lugnt på dagen så huvudet får vila. Sen träffa Emma och Lovisa.
Torsdag: Tvätta, hjälpa J & P när de städar ur sitt förråd inför flytt = vakta Mira :) Kalas hos Emma
Fredag: Räkmacka i Värmskog med familjen
Lördag: Lugn middag / grill med Emma och Malin
Söndag: GOD, who knows?!

Nu ska jag lägga kröppen horisontellt och blunda en liten stund. Sen MAT! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var väl på lördag vi skulle käka räkmacka i Värmskog???

2009-05-20 @ 18:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0