Friday, not in love



Det är fredag men jag har ingen direkt fredagskänsla. Kan bero på att jag jobbar hela helgen så det blir inga utsvävningar för mig ikväll. Klockan ringer 05.30 imorrn bitti.*urk*
Jag ska snart iväg och storhandla med mammi, sen hem och äta nåt gott (tänker lax och sen naturgodis..nötter och sånt), på med myskläderna, kolla hockeyn( GO GO GO) och sen sova. Tur det är fredag så inte mina grannar störs så mycket av mitt skrikande :) Igår väckte jag säkert dom som sov ett antal gånger.

Dammet är borta här hemma, dammusgaren har gjort sitt och disken är ren. Ska bara moppa golven sen så duger hemmet ett tag till :)

Jag måste börja använda mina glasögon mer märkte jag igår. Eller jag märker det titt som tätt. Jag ser dåligt på långt håll. När Anna och jag skulle käka igår stod jag och kisade sönder ögonen för att se menyn. Och när jag kollar VM ser jag inte hur många mål som gjorts (eller inte gjorts) eller klockan. Texten på filmer börjar bli suddigare. Kanske därför jag har ont i huvudet till och från. Jag trivs bara inte i mina brillor längre men ny synundersökning måste bokas ändå. Hej då pengar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0