Fellin' hot hot hot!



Morgonens prommis gick helt lätt idag. Jag tror det har med vädret att göra. SOMMAR!!! Från LLA och till stan bara flög jag fram. Det kändes prima. Och svett blev jag! Stannade till på stan och köpte serum till håret och på Konsum för att köpa Loka. Nu en mycket lätt lunch. Ikväll ska jag till Ankan och käka med Emma och Jossan. Ett glas alkohol slinker nog ner oxå. Jag har kollat Ankan's meny och jag kan INTE bestämma mig vad jag vill ha. Shit vad mycket god mat de verkar ha!

På lördag blir det nog lite fest hemma hos mig. Hoppas på bra väder i helgen med. På lördag dag tar syrran och jag en tripp till IKEA. Jag måste köpa nya sängkläder och en rullgardin. Solen lyser in rakt på mig i sängen på morgonen. VARMT. I morse fick jag lägga mig längs med huvudändan för att få lite skugga. Efter 5 min så gick jag upp. Orka lixom!

Nu: OTH, GG eller Lost!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu vill inte jag vara sån men feLLing hot hot hot? ;) Pöss

2009-05-15 @ 14:28:47
Postat av: Jessica

Jag såg det men örka inte ändra! :)

2009-05-15 @ 17:55:38
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0