Clas O



Jag har innan tyckt att Clas Ohlson var en dretbutik. Kanske för att jag inte var inne och kolla tillräckligt förrän butiken kom till stan. Men är det något tråkigt man behöver så kan man lita på att CO har det. Till ett bra pris oxå. Jag lämnade in min klocka på lagning men klockgubben kunde inte fixa den. Men han tipsade om lim på CO. Mycket riktigt ett dunderlim. Klockan är hel och fin igen. Som syrran sa:
- De har bra skit där!
Idag ska jag dit och köpa stegräknare och kylskpåsmagneter. Men först lunch med Emma och sen kanske en snabbis till Mira som ska badas :) Sen jobbet!

Vad höller ni på med idag då?

Kommentarer
Postat av: Maria

Öhöö.. ja.. vad fan håller man på med egentligen. Sitter här och laddar för vårens första löptur! HEMSKT!!

2009-05-05 @ 15:59:36
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du är inte klock Mia! Springa??? fy faan!

2009-05-05 @ 23:52:24
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0