Vad händer?



Okej..en liten uppdatering. Det händer väl inte så mycket just nu. Jag försöker att inte blir sjuk. Kroppen värker och halsen är sträv.

Innan konserten i fredags satt vi på BMB's After work. Rydell & Qvick spelade. De spelade så flaskorna i baren trillade ner från hyllorna:)
Volbeat konserten var mycket bra. Mycket folk och trångt. Jag har ett och annat blåmärke efter konserten. Jag har till och med ont i ansiktet..haha. Jag tog ju tyvärr inga kort under konserten. Jag hade väl fullt sjå med att hålla mig på benen. Jag skulle vilja se dom en gång till, i lite mer nyktert tllstånd. De ska ju spela på Arvika festivalen. Jag är ingen festival människa men dom vill jag se. Och Depeche Mode!

Jag hoppas att jag kan få köpa den nya sängen snart så ni får se hur mitt nya sovrum ser ut. Jag är så trött på den sängen jag har och kroppen är inte nöjd med den.

Jag vaknade i morse av att det lät som en gräsklippare eller nån annan slags trägdårdsmaskin. När jag vaknade såg det ut så här på innegården.



Intresseklubben antecknar jag vet.

Jag ska hoppa in i duschen snart och, laga mat och sen ska jag och syster åka tilarlskoga och hälsa på farmor som ligger på sjukhus. 

Till sist vill jag skicka en häslning till Mia som drar till Rio de Janeiro idag! :) Glöm inte att skicka ett vykort! *kram*

Kommentarer
Postat av: E

Byt liv med mig!! Fy fan vad jag satt mig själv i skiten på jobbet!

2009-03-11 @ 11:11:45
Postat av: Louise

Jag klarade av Arvika förra sommaren:) Då klarar du det med! Man kan ju alltid köra bil om man inte vill tälta. För det tycker jag definitivt inte att du ska göra:)

2009-03-11 @ 13:43:53
URL: http://mslolo.blogg.se/
Postat av: Jessica

E: What have you done now seeetie??



L. Nej fy faan sova kvar nånstans ska jag inte..jag hoppas Vo och DP spelar på samma dag..annars får det va..hehe

2009-03-11 @ 14:31:27
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Mia

Hallå bruden.



Här kommer några svettiga hälsningar från Copacabana! Vi har det grymt bra och som du vet ska vi ju åka å se på fotboll idag. Lite andra turer är också planerade, men mer om det skriver jag ju såklart om på bloggen.

ha det så bra i kylan... snart är man väl där igen. :(

kram

2009-03-12 @ 21:06:14
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Louise

Jessica, nu har det blivit sådär tyst här igen..Morr..Jag är ju din stalker:)

2009-03-13 @ 10:10:26
URL: http://mslolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0