Today



Jag har just kollat klart hockeyn. Jag måste säga att jag var mycket lugn under matchen. Men det blir jag väl när de spelar ut ett lag och vi har "Monstret" i mål. Lixom inget att oroa sig över :)
Jag är seg efter den grymma helgen på jobbet och idag var det full rulle på jobbet igen. Fick vara själv i över en timme oxå då två arbetskamrater skulle på föreläsning och de från andra avdelningen inte kom och hjälpte till när de skulle. Det vart lite mycket med mediciner, lunch och annat. Men det gick bra.

När jag kom hem och hade käkat gick jag och lade mig och sov. BAM så sov jag och vaknade typ 3 timmar senare. Missade första 10 minuterna av hockeyn. Inte bra. Nu kommer det bli svårt att sova inatt men jag är ledig i två dagar. Jag tycker det är mysigt att vara uppe sent och veta att andra ska upp tidigt och jobba :) Lika skönt kan det vara att gå och lägga sig megatidigt fast man är ledig och vakna i tid och höra grannarna göra sig klar för jobb och annat och man vet att man ska vara ledig :) Ikväll blir det nog att sitta uppe lite och kolla film.

Imorrn blir det träning och så ska jag sola. Jag ser ju för faan ut som ett lik!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ska vi jämföra solbränna tycker du?? :)

2009-03-24 @ 14:18:23
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Jessica

MIA! HÅLL TYST!!! :P

2009-03-24 @ 14:45:17
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0