Lazy me



Igår vart det bio med exet. Vi såg "Män som hatar kvinnor" Mycket bra! Inte dammig och seg som vissa svenska filmer kan bli. Jag hade dock svårt att se Peter Haber som elak. Han är ju Sune's pappa och Martin Beck :)

Jag vet inte riktigt vad det är med mig just nu. Jag är totalt orkeslös, lat och har inte lust med någonting. Disken växer, träningen går åt helvete och jag får ingenting gjort här hemma. Eller ja..jag har ju gjort om ett helt sovrum på sistone så jag har ju lyckats åstadkomma NÅNTING i alla fall. Men jag är bara så seg. Men känner jag mig rätt så vänder det snart och disken är ett minne blott, hemmet är tipp topp och jag hänger på Friskis var och varannan dag. Vi har väl alla svackor!? :)

Jag ska på utbildning i eftermiddag och efter det tänkte jag ta mig en power walk i solen. Man får ju passa på :)

Annars då?



Update: Har diskat och vattnat blommor iaf

Kommentarer
Postat av: Louise

så är det ibland. Jag är mycket sugen på att ta ledigt imorgon. Men kanske onödigt. Njuta av fina vädret. Du ska se att orken snart kommer! Synd att vi inte tränar på samam ställe nu när jag äntligen har tagit tag i mig själv. Du får säga till om dom har öppet hus så kommer jag och drar med dig:)

2009-03-19 @ 12:59:17
URL: http://mslolo.blogg.se/
Postat av: Jessica

L: Det gör jag vet du! du får så gärna hänka på då! :) Ska iväg imorrn så jag ska nog ta mig i kragen snart ska du se..hehe

2009-03-19 @ 17:19:06
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0