Dangerous water



Igår var jag, syrran, Patrik och Mira i Karlskoga och drack vatten. Vi var först hos mormor och gjorde cous-cous sallad. Sen åkte vi till farmor och åt jordgubbar och glass och sen hängde vi lite med barndomskompisen/ extra syster Ida på eftermiddagen :) Kul att hon är hemma i Sverige ett tag nu. Jag var lite sakleterska a'la Loysan hos farmor och fick med mig ett fint tårtfat hem :)

Idag efter jobbet mötte jag upp Jenny och Mira på stan, sen kom Patrik och sen mötte vi upp Göran för lite käk på Coffee By George. Räksalladen var mycket god!

Nu ska jag sitta och vänta och se om personen som har satt sin kolv på tvätttavlan ska ha tvättstugan...annars tar jag den. I have one word for you: Underkläderskris!

Lite bilder från gårdagen:



                                                        Mira sover



                                           Elvira i sin coola jeansjacka :)



                                   Bianca skyddar sig med fin solhatt :)



                                                Jag, Ida och Jenny

Kommentarer
Postat av: Karin

Mäktigaste jackan :)

2009-06-17 @ 22:52:34
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Jessica

K: Eller hur!!! :)

2009-06-18 @ 19:29:55
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0