Travel kid!



Åh vad jag vill ut och resa. Se massa spännande, historiska och roliga platser. Jag har gjort två bussresor genom Europa men när man var yngre sket man ju fullständigt i vart man var och hur länge den där stenen stått där och vem som bott vart och gjort vad. Jag vill åka tillbaka till Venedig, Garda sjön, Porto Fino, Milano, Wien, Lyon och se mer av Tyskland och Spanien. Jag vill se Rom och Paris, Barcelona, Monaco, Tokyo och London and more. Varför inte åka på safari i Afrika. Jag vill åka till Australien, jag vill bila genom USA och England. Jag vill ha mer än 1 dag att se New York. Jag vill åka tillbaka till min gamla hemstad Boston och se allt det där som jag sköt upp och trodde jag skulle hinna med när jag bodde där.

Kanske ska börja köpa Triss -lotter och spela på Trav och Lotto???




                                             Där nere har jag gått :) ( Porto Fino, Italien)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0