Min helg



Jag är mycket glad över att jag varit ledig den här helgen. I fredags efter jobbet blev det hopp i duschen fort sen ner till hamnen för lite tjejmiddag. Mycket gott. Gillade dock inte spöregnet när vi knallade ner till Ankdammen men som tur var är det bara vatten. Dä törker :)
Efter hamnen gick vi till Arena Bar en stund och sen blev det Koriander. MYCKET folk!
Jag vaknade på lördagen av att pappa ringde och berättade att min kära lilla farmor gått bort. Nu får du Sova gott farmor! Tittade mest på film på dagen för att få något annat att tänka på. På kvällen cyklade jag bort till syrran och vi käkade lite mat, tittade på Sommar-krysset och Repmånad.
Idag har jag inte gjort mycket alls, mest tagit igen lite sömn. Syrran och P kommer och lämnar lilla Mira här sen så ska de åka och träna :)
Nästa vecka blir en mycket kort vecka på jobbet sen väntar lite minisemester i Stockholm. Ska bli så kul!

Later



                                        Jag och Emma på Arena Bar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0