Dop



I lördags var det dags för lilla Mira att döpas i Domkyrkan. Regnet öste ner hela dagen tyvärr men det var en fin dag ändå :) Moster fick äran att hälla upp dopvattnet. DÅ märket jag att jag glömde gå på toaletten innan. Allt skvalande när vattnet hälldes i dopfunten fick mig att bli kissnödig *S* Efteråt blev det lite smörgåstårta och kladdkaka. Jag var inte alls sugen på att gå ut på kvällen när det vräkte ner regn så jag åkte hem till syster och åt nachos med henne, Patrik och faddrarna Kristin och Göran. Vi tittade även på gamla kort och skrattde massa. Låt oss bara säga : Vi SAKNAR Hawaii!!!!



                                                   Mira döps :)



                        Syster hade bakat mycket goda kladdkakor



                               Mira fick självklart mycket fina presenter



                                               Mira och gudmor Kristin :)



                             Nachos! Mums! Göran häller upp skumpa.



                                            Jag drack från 3 glas :)     

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vilken fin dag det blev!Vi är glada att du valde att inte gå ut och komma o vara med oss istället. Shit, vad vi skrattade åt Hard Rock Café bilderna och 20 kronors-challenge..Det var tider det!:)KRAM till världens bästa moster och vän så klart!

2009-07-27 @ 21:45:34
Postat av: Jessica

K: Ja jag gjorde ett bra val va? :) Det var så kulatt titta på korten igen. Vilka minnen vi har av den resan. Vi får göra en ny snart! Hoppas ni får det bra på resten av semestern!

Kram till världens bästa fadder och vän :)

2009-07-28 @ 07:18:45
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Mia

Mysigt! :)

2009-07-28 @ 08:53:04
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Jessica

Mia: Ja det var mysigt :)

2009-07-28 @ 09:17:05
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0