Möys



Igår vart det torsdagsmöys med Emma. Kebabsallad och vin stod på menyn. Mycket gott. Vi satt och tittade på "Simpson's" och "Antikrundan". Lite vuxenpoäng till oss. Men det är rätt kul att se folks reaktion när saker de köpt för 60 spänn visar sig vara värt 250 000 typ. Inte illa pinkat.

Jag har inte gjort många knop idag. Kollat på film mest hela dagen. Jag laddar upp för 22 timmars jobb i helgen. Jag kollade in Edward Norton's nya film "Pride and Glory". Den var bra. Allt han gör blir ju bra. Har även kollat "Fight Club" bara för att den är lite sjuk.

Min lovely vän Mia har gett mig utmärkelsen "Your Blogg Is Fabulous". Tack vännen! You blogg is Fabulous too!!! :)

"På Spåret" är slut, "Skavlan" har börjat och jag ska nog slappa en stund till innan jag ska sova.

Sov gott mina vänner

Kommentarer
Postat av: E

Det var en högklassig torsdag! Dock inte lika spännande fredag... För mig iaf =)

2009-02-02 @ 10:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0