One night in Kga



Jag har varit i Karlskoga och hälsat på pappa sen igår. Syrrans och min barndomskompisa Ida, mer som en syster nästan :), var hemma från Nord Norge och hälsade på med sina små flickor Elvira och Bianca. Elvira hade blivit så stor. Och när man frågar henne : Vad heter mamma? Så svarar tjejen: Jakob! haha.
Elvira älskar även att titta på Tv, men med uttalet TÄVÄ! Och helt plötsligt trodde Ida att hennes lilla dotter blivit lite internationell bara så där när hon tycker Elvira säger Tv fast med engelskt uttal (Tivi). Men det var Kivi hon ville ha. Sorry Ida! hehe
               
     Ida och Bianca                               Elvira                   Elvira ocg mormor


Jag hann även hälsa på lilla farmor och ta en fika med gamle kömpisen Ann. Vi satt på kondiset och fikade, pratade jobb, vilka i Kga som är ihop och inte numer och vilka som knarkat ihjäl sig och så där. Lite update med andra ord *S*

Nu är jag hemma i Karlstad igen och ska slänga ner kröppen i soffan och kolla handboll.

Kommentarer
Postat av: Maria lilja

Faan vad tiden går alltså. När man tänker på dimbovägen så känns det som i går vi var där å lekte. Å nu har Ida två barn.. å Jenny har ett påväg. Är det du å jag som inte vill växa upp.. eller vad är ded?? ler

2009-01-19 @ 20:37:50
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Jessica

Mia: ja man kan ju faan börja undra..haha

2009-01-19 @ 21:02:34
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0