Jag dansar nykter



I helgen har jag visat att man KAN gå ut nykter och ha jäkligt kul. Emma hade fest i lördags med lite sköjj folk från Karlskoga. Jag jobbade hela helgen..slutade 20.30 på lördagen och skulle börja 7.30 på söndagen men jag åkte till Emma efter jobbet och umgicks lite. Jag föll för frestelsen och tog min nyktra kropp och följde med till Koriander. Förfesten var nästan roligast, det brukar vara så men krogen gick bra oxå. Träffade massa folk jag känner och inte känner. Jag kanske ska fortsätta att gå ut nykter :) Jag mår ju bra dagen efter och kommer ihåg allt :) Jag var JÄVLIGT trött dock efter bara knappt 3 timmars sömn så nån vana blir detta INTE!

Nu på morgonen ringde min chef mig och erbjöd mig ett vikariat på jobbet. SKÖNT! Jag har ju bara varit slav innan. Eller som mitt ex sa: "Förrut var du ju bara prostituerad, nu har du i alla fall en hallick".

Nu ska jag käka frulle, duscha, gå till stan och sen åka och jobba. Jag l'ngtar tills på orsdag när jag äntligen får vara ledig efter 8 arbetsdagar på raken..som sagt..slav *S*

Kommentarer
Postat av: Mia

Nämen.. titta vem som lever!! :) Men jag förstår att det inte blir mycket tid eller ork när man bara jobbar, jobbar å jobbar. :) Fast lite klirr i kassan är väl aldrig fel?



Kram

2009-01-26 @ 18:57:24
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Jessica

Mia: Nä mitt jobb vill ni nog inte höra om ändå S Ja klirr i kassan är bra..även om det inte är nåt stort klirr :)kram

2009-01-26 @ 22:10:04
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0