En ny vecka



Nu har jag klämt 8 avsnitt av The Big Bang Theory ( I love Sheldon) och ska snart gå och läsa Jane Eyre.
Helgen var bra. Fredagen spenderades hemma hos syster där jag fick god helstekt fläskfile, klyftpotatis och ädelostsås. Mums! På lördagen hade Sofia inflyttningsfest. Vi drack vin, lyssnade på NOFX (för det mesta) på Spotify och sen testade vi Karlstads nya klubb Tempel. Helt okej..kul med ett "nytt" ställe. Jag börjar bli mäkta trött på Koriander. BMB får nog besökas snart med för att få lite ombyte.
I söndags åkte jag, syster, mamma och Mira till Kga och hälsade på. Jag var så trött när jag kom hem att jag somnade med kläderna på i sängen kl 21. Sov som en prinsessa!

Imorrn blir det lunch med Emma på stan sen ska jag köpa lite julklappar. En sväng på bibblan tänkte jag hinna med oxå :)

Sov gott mina vänner, det ska jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0