Tjejernas dag



Idag har jag hängt med syster och Mira hela dagen igen. Det är alltid lika kul att få lite besök. Det är sjukt tråkigt att bo ensam. Vi tog det lugnt på förmiddagen, vilade lite och kollade friidrott. sen gick vi till Bari och köpte mat och satt oss i gräset (för bordet här ute höll på att rasa ihop). Sen bar det av till IKEA och ICA Maxi.

Jenny var hos pappa igår och rensade lite på vinden. Hon hittade massa gamla kläder vi hade när vi var små. Jag var med i Barnens Trafikklubb och fick då tydligen den här fin fina t-shirten :)



När inte Mira sover i mosters säng går det lika bra att ligga och slappa i hennes soffa :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha.. Barnens trafikklubb.. jag tror jag dör va roligt det låter. Litte lillgammal eller??? :)

2009-08-20 @ 08:46:07
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vadå? Det hette ju Barnens Trafikklubb. Man fick skivor med Anita och Televinken där de pratade om vad man ska göra och inte göra i trafiken.En fin orange pärm hade man oxå.

2009-08-20 @ 11:02:06
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0