Summer day



Åh om det kunde ha varit så här fint väder under HELA min semester och inte bara sista veckan. Men men..välkommen ut solen! Idag har jag solat nere vid Vågis och bränt lite fläsk. Sofia kom och höll mig sällskap :) Kröppen har fått lite färg, om det så är rött det skiter jag. Allt är bättre än likblek.

Har just fixat lite Madonna musik inför bilresan till Gbg imorrn. Jag har lite svårt att förstå att på lördag ska jag få se MADONNA!! Hur coolt som helst :)

Jag borde städa lägenheten, diska och byta sängkläder ikväll så jag kommer hem till ett städad hem men jag får inte riktigt fart på mig själv än. Men jag ska....sen....

...hämtar tvätten i tvättstugan i nu alla fall..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0