Long weekend



Fröken är nu ledig i 4 dagar. Imorrn ska jag till frissan, sen luncha med M och sen fixa lite med kräfthatten. Kommer bli den sämsta genom tiderna men jag har noll i fantasi.

Kroppen känner sig lite bättre. Halsontet är borta men tröttheten och huvudvärken hänger kvar lite. Men jag får väl göra som Anna: hångla upp en Panodil i brygga. Bra uttryck kompis!!! (har dock bara Alvedon hemma men sak skit samma)

Denna månad kommer bli knakig ekonomiskt har jag redan märk. En liten bit av mig dog när jag öppnade lönekuvertet. Men har jag en gång klarat mig på den pinsamma summan CSN "lånar" ut så kan jag nog faan klara vad som helst.

Nu ska jag läsa bok och sen kolla in True Blood. Kommer väl somna bortåt kl 03.47 då jag tog en liten powernap på 3 1/2 timme innan. Määän va faan... :)

Häpårrä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0