Company



Är trött efter helgens jobb + dagens men nu är jag ledig i två dagar. Efter jobbet fick jag finbesök av syster och Mira och senare av pappa Patrik med. De håller på att få omtapetserat i sin lägenhet så de vill inte vara hemma i röran. Så bra att jag vill ha lite sällskap då :) Vi åt lite kvällis och kollade friidrott för hela slanten. Mira sov som vanligt i mosters säng :)



                            Mira duschade och då måste man ju bära
                               handduken som de stora tjejerna gör.



                                Tjejerna ligger och slappar i sängen :)




                                           Mira och mamma busar



                                När pappa busar blir jag så här glad.

Kommentarer
Postat av: E

Hjälp va söt hon är! =)

2009-08-18 @ 08:52:50
Postat av: Kristin

Ja men kan man bli sööötare så säg?

Vilken fin body hon hade förresten..Måste hon ha fått av en snäll fadder..;) Saknar er!!

2009-08-18 @ 09:51:44
Postat av: Jessica

E: Ja visst är hon :)



Kristin: Ja hon måste ha världens bästa faddrar :) Saknar er med! Hoppas ni har det bra! Kram

2009-08-18 @ 10:44:56
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Sniper-H

Ja lillan blir allt sötare för varje dag va....

2009-08-18 @ 20:30:36
URL: http://sniper-h.blogspot.com
Postat av: Jessica

S: ja det blir hon :)

2009-08-18 @ 21:44:31
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0