Workout girl!



Jag är inte helt bra från förkylningen än men det skiter jag i. Idag var jag och tränade. Det gick bra trots snuva. Så skönt att få röra på sig och nu ska jag jeansen sitta bra snart igen :) I morgon blir det prommis på morgonen när första maskinerna tvätt slängts i. Sen kanske ett pass på Friskis innan jobbet igen.

Igår kom Mira, Jenny och Patrik hem från BB. Jag mötte dom på stan en sväng. Jenny fick skjuts hem sen men jag pch Patrik tog en promenad med Mira hem. De nyblivna föräldrarna var trötta så jag packade upp, gick och handlade, fixade lite kvällsmat och sen slappade vi allihopa i soffan. Jenny somnade gott i soffan och Mira låg och sov jättelänge i mosters knä. Vi introducerade Mira i sportens väld då vi kollade när Liverpool tyvärr inte gick vidare i Champions Leauge.
Nu blir det ett kvällspass på jobbet!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ja men ar ínte du varldens basta moster sa sag! Tur att de har dig!Kram!

2009-04-15 @ 20:44:40
Postat av: Jessica

Kristin: ja jag ska försöka att inte springa där för mycket :)..de måste ju få lite lugn och ro. Tur jag har ett jobb att sköta..haha kram

2009-04-15 @ 22:30:22
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0