Valborg



Inget Valborgsfirande för Kecka. Kecka ska upp tidigt och jobba i morgon. Har haft en det-går-i-ett-dag på jobbet men ändå rätt okej. Det beror på mina arbetskamrater. Käkade mat när jag kom hem, glömde att stanna på Systemet på vägen dock. Minnet är bra men kort. Ville väl bara hem. Slumrade i soffan men hade ett öga på tv'n och hockeyn hela tiden. Skit-Ryssland säger jag bara.
I morgon kommer min kusin med familj till stan. De ska inspektera lilla Mira. Efter det sluter jag nog upp med Emma och Lina för lite kallt i strupen :) På lördag blir det grillning hos mamma och sen kanske lite ferra. Jag njuter av det fina vädret om inte annat. Även om min förkylning fortfarande inte gått över. Förra veckan trodde jag att jag blitt kvitt den men icke. Halsen gör ont igen. Snuvan finns kvar. Men det ska inte stoppa mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0