Shopping fynd



Idag har jag sprungit på stan och letat skor till jobbet och jag lyckades hitta ett par. Mycket nöjd. Jag går och står så mycket på mitt jobb så det är viktigt vad jag har på fötterna..och gympaskor börjar bli lite varmt..eller varnt som vi säger i Kga :) Ett besök på apoteket fick det bli med för att ännu en gång bunkra upp medel för halsen. Jäkla rethosta att komma tillbaka. Jag låter ju som en kärring. Ge mig lite slem att hosta upp i alla fall, det här är ju löjligt.

Jag gjorde även ett fynd :) Jag har varit på jakt efter en längre kavaj och nu hittade jag en på Myrorna :) 60 pickadoller betalade jag bara. Vad tycks? Jag lovar att lägga upp ett kort när den sitter på oxå, spegeln är för smal att ta kort i.



Efter shoppingen mötte jag upp pappa, Inger, Jenny och Patrik för lite buffe' på Legends. Mycket bra mat! Blev lagom mätt och belåten. La famlila följde med hem hit en stund och inspekterade "nya" sovrummet.

Pratade med Mia ett tag i telefonen och nu jäklar ska vi ses snart förhoppningvis. Helgen efter påsk bär det nog av till Trollhättan. Det är en skam att vi inte ses oftare, det är ju inte så långt. Ska bli så kul att åka dit och träffa henne och bara ha en Mia & Kecka helg :) Hoppas solen är kvar då!

Nu ska jag ta på mig myskläder och sen cykla till Nöjesbutiken och hyra film inför middag och filmkväll hos Emma. Det ska bli skönt med en lugn helg även om man blir sugen på ett glas vitt eller en kall när det är sol ute. Men det kommer fler helger. Det är skönt att bara vara hemma och slappa också.

*kram*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0