Power



Jag gav mig ut på en power walk i 1 1/2 timme idag! Så skönt i solen. Jag måste köpa mig en stegräknare så jag får veta hur långt jag går egentligen. Nu tvättar jag, magen har fått mat och sen blir det kvällsjobb. Lagom kul! Blir jobb hela helgen för den delen men jag ska allt hinna med ett 30 års partaj imorrn kväll :)
Jag sitter oxå och funderar på om jag ska kosta på mig ett säsongskort till FBK medans det är billigt nu. Någon som vill med?  Och så borde jag göra något åt mitt hår!



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har en stegräknare som du kan få låna! =)

Ska bara försöka komma ihåg vart den kan ha hamnat i flytten...

2009-04-24 @ 14:05:27
Postat av: Jessica

E: najs :) Spanx!

2009-04-24 @ 14:20:47
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0