Påsken över = ledig



Denna påskhelgen har jag mest spenderat på jobbet. På påskdagen fick jag lite påskmiddag hos mamma och Jim i alla fall. Det skulle vara skönt att ha ett kontorsjobb ibland så man får känna att det är HELG! Mitt jobb ska rulla på vare sig det är julafton, midsommar eller en helt vanlig jäkla onsdag. Har jag inte varit på jobbet så har jag varit hemma och sovit eller hälsat på lilla Mira på BB. De får förhoppningvis komma hem i morgon.

Jag ska åka iväg och slava på jobbet i tre timmar snart, sen till BB, sen kanske till stan och hänga. I morgon ska jag kanske få träffa en liten flicka till. Min kompis Fredda och hans tjej fick en liten tjej förra månaden så det blir kanske fika på stan med dom i morgon. Mycket bebisar omkring mig nu. Man blir lite avis :)

Nu: duschen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0