Orkeslös



Idag har jag en sån där dag när jag inte orkar någonting. Jag kan säga att jag går fortfarande runt i morgonrock. Men jag är ju ledig. Jag borde ta mig ner till stan och titta efter skor. Jag borde följa med syrran till Bergvik så hon inte är själv där om hon får värkar. Det är ju dags nu! Det är många borden nu. Bara att gå in i duschen känns som ett projekt just nu.

Jag tror det där förbaskade sofföverdraget igår tog musten ur mig. Men jag har hockeyn att se fram emot ikväll i alla fall. Nu SKA guldet hem. Skärpning killar!!!!!

I helgen kommer det bli mycket lugnt och det ska bli skönt. Hockey ikväll som sagt, kanske stan imorrn om jag inte tar mig ner idag, sen middag och film hos Emma. Luugnt och skönt!

Nu..vet jag inte vad jag ska göra..kanske duschen i alla fall. Nej..lunch först!

*kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0