En dag hos la familia


Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon. Vaknade första gången klockan 06.00. Hann tänka: "Jag behöver inte gå upp och åka till jobbet", slog igen mina ljusblå och sov vidare. Vid 09.00 gick jag upp, grejade lite hemma och sen jag min långpromenad. När jag kom hem blev det dusch, mat och sen cyklade jag hem till syster, Patrik och lilla Mira. Vi käkade, hängde i soffan och glodde på hockeyn. Eller ja...Mira sov mest, gick INTE att få liv i henne. Och ni som inte gillar barn kan ju sluta läsa den här bloggen nu för det kommer läggas upp en del kort på den här lilla stjärnan.




                                            Mira sover hos moster



                                             Typ 2 timmar senare



                                             Tjejen tog sig ett bad



                                               Kolla in divan i farsans knä :)

Kommentarer
Postat av: ida

ååå vilken goding...

2009-04-28 @ 08:54:39
URL: http://www.mittomina.devote.se
Postat av: Jessica

Ida: Visst är hon :)

2009-04-28 @ 10:36:53
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag såg Mira på NWT:s hemsida:)



Hur går det förresten med vinprovningen? Jag börjar känna suget..

2009-04-28 @ 11:22:31
Postat av: Jessica

L: Ja hon blir snart med i papperupplagan med..imorrn tror jag :)

Vinprovningen ja..det ligger på is kan jag säga..inte ens tänkt på det. Vi får se när jag orkar ta tag i det. Vill nån annan göra det innan mig så går det PRIMA!

2009-04-28 @ 12:45:02
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: E

Hon va i VF 8pappersupplaga) idag! Ska jag sno bilden åt dig?

2009-04-28 @ 12:47:33
Postat av: Jessica

E: Do it! har den på jobbet men de kanske hinner slänga den

2009-04-28 @ 15:13:55
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Louise

Det är ju tråkigt om det rinner ut i sanden med vinprovandet. Du får lämna över till någon annan om du inte orkar fixa? Jag vet iaf att jag inte ska ha något på ett bra tag.

2009-04-29 @ 10:02:23
Postat av: Jessica

L: Jag ska ta tag i det. Känns bara som att jag har varje helg uppbokat tills efter midsommar!

2009-04-29 @ 15:12:24
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: E

Jag glömde helt bort att ta bilden igår och nu är tidningen borta... =(

Stegräknaren har jag också glömt att leta efter, du får nog påminna mig om den annars kommer jag aldrig komma ihåg.

2009-04-29 @ 16:26:09
Postat av: E

Jag glömde helt bort att ta bilden igår och nu är tidningen borta... =(

Stegräknaren har jag också glömt att leta efter, du får nog påminna mig om den annars kommer jag aldrig komma ihåg.

2009-04-29 @ 16:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0