A day off



Idag har jag varit ledig igen. Mycket skönt! Vaknade dock tidigt och har hela dagen haft ett ihärdigt illamående men nu är det lite bättre. Tog mig till affären för att handla lite, har catchat up på mina serier och bara slappat i soffan/sängen. Har nyss sköljt ur en toning ur håret. När färget satt i såg håret svart ut så jag var beredd på en katastrof men när jag väl tvättat håret syntes det knappt att jag gjort nåt med håret. Mina små grå syns dock inte lika mycket. Alltid nåt! Nu ska jag bara få mamma att toppa mitt hår så har jag sparat in lite frisörpengar :)

Resten av veckan har jag korta pass på jobbet, ska KANSKE köpa den där väskan jag sett på Åhlens. Till helgen blir det kusinträff, kanske grillning och maybe en sväng på krogen. Who knows ;)

Nu ska jag glo tv, sen sova!

*natti*

Kommentarer
Postat av: E

Stegräknaren är funnen! =) Helt plötsligt fick jag ett behov av att mäta en random dag på jobbet men det är kirrat på måndag så efter det kan du få låna den ett tag :)

2009-04-30 @ 19:27:30
Postat av: Jessica

E: naaajs! :) Här ska mätas hehe. Ska testa på jobbet med.

2009-04-30 @ 19:43:02
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0