Storstadspojken



Jag va tvungen att kolla in Blondinbellas bloggande pojkvän Nils. Vilket misstag! Det va nog den tråkigaste blogg jag läst. Nåt borde han väl ha lärt sig av sin bloggande flickvän. De sitter ju ändå vid frukostbordet och bloggar samtidigt. Lite tips kan hon väl slänga ur sig.

Att upptäcka serier som Seinfeld och Heroes NU måste va ett tecken på att man hängt med överklasskompisarna runt svampen för mycket. Men det kanske är träning i pikétröja, Ö-vik, kalaspuffar och sylt och juridikstudenters outits som andra storstadspojkar vill läsa om. Man måste ju anpassa sig till läsarna lixom. Det gör ju jag *hmpf* Eller..har jag bara missuppfattat lille Nils nu?

Kommentarer
Postat av: Stor-Offret

Ladda kanonen och skjut ut skiten i världsrymden... Det är mitt nya motto. Det verkar passa på Nils.

2008-09-05 @ 12:14:09
Postat av: Stor-Offret

Å andra sidan kan man ju inte klanka på någon som verkligen upptäckt storheten i dessa serier. Tidpunkten spelar ju ingen roll.



Tänk om du skulle komma på att "Mork & Mindy" var den bästa serien du någonsin hade sett... Vad skulle du göra då ifall någon sa att du var ett offer som inte upptäckt det förrän nu?

2008-09-05 @ 12:17:21
Postat av: Jessica

Stor-offret: Du har rätt..men vad faan..nån måtta får det väl va på efterheten. Men vi får tänka på att han är överklass..de är inte smartare än då härS Och han ska bli jurist killen..pust

2008-09-05 @ 13:57:30
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0