Soffdag



Idag har jag spenderat i stort sett hela dagen i soffan. Har tittat på ett helt sjukt program om homosexuella på Färöarna. de kan i stort sett inte leva där pga folks syn på homosexuella. Jag blev asarg när jag såg det och hur dessa folk, kristna, ansåg att man kan bota denna sjukdom eller få bort denna synden. HALLÅ!! Det är inge dessa människor valt. Jag vet inte varför vissa blir homosexuella men jag tror inte det är en sjukdom eller en synd. De bara är det. Let it go. Jag blir så trött på att folk ska domas efter hur de ser ut, hur de pratar eller vem de ligger med. De är väl för faan inte vår buisness. Så..nu vet ni att jag absolut inte har något emot homosexuella. Kanske ska tiäälgga att jag inte har nåt emot kristna heller. Så länge de inte prackar på mig deras tro, ska omvända mig eller dömer folk. Så!

Jag upptäckte oxå att jag är helt bakom när det kommer till golf. Fastnade vid ett program om Tiger Woods. Jag vet att han är det största inom golfen och vunnit ditten och datten. Men shit va lost jag kände mig när jag såg programmet. Birdies hit och egles dit. Vad faan... Men programmet var bra ändå *S*

Var ute med Loysan igår. Hon kom hit och drack lite vin sen blev det en sväng till Koriander. städat och lugnt måste jag säga.
Har sovit lite i soffan nu framför Sverige match mot finland..förlust..what else? Ska iväg och jobba natt sen. Hoppas ni som ska ut i vimlet får en bra kväll.

*kram*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kollade också. det var hemskt.

2008-09-08 @ 20:45:52
URL: http://vf.se/hanna
Postat av: Jessica

H: Eller hur! Sjuka människor!

2008-09-08 @ 22:16:27
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0