On my mind



Saker jag hade i tankarna när jag cyklade hem från jobbet imorse.

- Vad skönt det är att cykla hem klockan 07.00 på morgonen och man vet att de allra flesta man möter ska TILL jobbet. jag får åka hem och sova :)

- Barack Obama är en mycket bättre talare än McCain. Och jag stör mig på att McCain alltid ska lyfta armågarna rakt ut åt sidorna när han ska gestikulera i sina samtal.

- Jäklar så trög cykel du har Kecka!!!!!!

- Nej, inte en natt till att göra!

- Glöm inte att boka tvättid, glöm inte att boka tvättid! 

Efter den tanken var jag hemma, gick ner och bokade tvättid. Nu har jag käkat frulle och ska höppe ner i sänga :)
Vi hörs när jag vaknat..i eftermiddag någon gång :)

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Mia

Åhåå va skönt.Hoppas du sover så skönt nu då. Själv givk jag upp kl06.00 å tog mig iväg till badhuset. Å nu sitter man här på jobbet fast man egentligen vill ligga hemma i sin stora säng. :) Men man ska inte klaga.. har ju kunnat sova hela helgen! :)

2008-09-29 @ 08:54:23
URL: http://miapiafia.bloggspace.se
Postat av: Jessica

Mia: Ja jag sov länge idag oxå..gick nyss upp..men kröppen behövde la de :) Duktig du är som simmar innan jobbet. Jag ska aktivera mitt kort på Friskis i veckan tänkte jag :)

2008-09-29 @ 17:12:00
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0