Lite bättre...som syrran sa



Är bättre idag och jag har just fått i mig lite frulle. Mums! Mamma ska komma och hämta mig på lunchen så jag får åka till jobbet och lämna min lönelapp så jag får lite cash sen.

Idag får jag nog mitt nya Sim-kort så jag kan nås på mitt vanliga nummer igen. Men måste ju fixa alla telefonnummer till fölk igen..orka lixom.
Hittade en likadan mobil på Blocket för en ganska billig peng så den ska jag nog fixa. Jag tyckte ju om den där luren så jag vill ha en likadan. Förnya sig? Nääääää

Annars har jag inga planer för dagen..rätt gött faktiskt. Ska nog kanske städa lyan.

God dagens mina vänner

Faan sim-kortet kom inte idag heller. Handikappad en dag till. *grrr*

Kommentarer
Postat av: Mia

Moget å supa bort mobilen sådär... ler Närå.. men fasen va irriterande det är när alla nummer å sånt är borta.. man har ju ett par stycken lixom. :)

2008-09-03 @ 11:43:49
URL: http://miapiafia.bloggspace.se
Postat av: Jessica

Mia: Sköjj inte..har som tur va en gammel filofax med massa nummer i. den som spar han har S

2008-09-03 @ 13:23:28
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0