Food court



Nu har varit onyttig och käkat marinerat kött och pommes. Men jag grämer mig inte så för i kylen finns inhandlade nyttigheter som frukt, keso, avokado, lax och annat mumsigt. Har kollat igenom mina recept för lite inspriation. Jag gör ju samma tråkiga mat hela tiden. Men recept ska jag minsan plocka på mig..helt utan att de används. Ska testa lite nya saker. Vad sägs om: lax,/räk och fetaost paj, köttfärspaj med gogonzola, kräftstjärt och äppelsallad. Ska bjussa syrran och P på mat nån dag..måste bara kolla upp lite ingredienser :)  Har ni några goda recept får ni gärna ge mig dom.

Tycker för övrigt att det är lite mysigt med det här ruskvädret. Jag är i vanliga fall en sol människa som undrar vad jag gör på denna sidan jordklotet varje vinter. Men mörker, regn och blåst är ett bra skäl att stanna inne och tända ljus, mysa i soffan med nåt gott och glo på en bra film eller läsa en bra bok.

Men..skulle ju inte gråta blod om nån bad mig flytta med till K-öarna eller nåt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0