Fönstershopping?



Jag har tråkigt och funderar på att slänga mig i duschen, käka lurre och sen gå ner till stan och hänga. Jag borde verkligen inte för då kommer jag säkert hitta nåt jag vill ha och min plånbok tillåter inte det nu. Jag behöver nytt smink och nya underkläder. Jag har jobbat som en gnu i sommar och lagt undan massa cash men de ska jag göra nåt vettigt/kul för. Inte shoppa upp. Men titta kostar ju inget :)

Åhh en av mina bästa kompisar hemma i Kga har fått en liten flicka :) Jag fick en bild på henne idag. Så söt. ÄNNU en bebis att låna ;P hehe. Grattis Millan, Micke och storebror Linus!


Nu: Paj och sen duschen


Jag skiter i stan. Det ser ut som det ska bli regn. Och jag kan inte visa mig ute. Hatar min bleka tråkiga hy och mitt hår. Somebody give me a makeover!!!!
Jag stannar hemma och shoppar på nätet istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0