En dag på stan



Idag har jag spenderat hela dagen på stan..i princip. Var uppe klockan 07.00 och tvättade. Ett illa måste för det tröt i underklädeslådan. Sen åkte jag ner och mötte Lillis på stan vid 12. Har inte träffats på typ så det va riktigt kul att träffa henne. Vi käkade lite lurre på Kebabhouse och satt och tjötade. Sen gick jag runt och kollade lite i affärer. Köpte två ögonskuggor på rea. That's it! Duktig Kecka! Jag provade jeans på HM men jag har så jääävla svårt att hitta bra jeans. Ny kropp? Ja tack!
Vid 18.00 mötte jag upp Anna för lite fika och tjöt. Om det blir party i helgen har jag lurat med henne nu :)
Svängde in på Konsum och handlade och nu sitter jag i soffan, nyäten (macka,yoghurt med hallon från pappas trädgård i) och glor på fotboll. Köpte en påse chips på Konsum, den ligger i köket..har redan ångest över den. Vet att jag kommer ta typ 10 chips och känna som att jag gått upp 2 kilo och sen skjuta bort skålen. Men sån är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0