En dag på stan


Idag tog jag en svängom på stan med Sofia. Jag började vela angående den där jackan på Gina Tricot men jag slog till ändå. 399 pickadoller för en jacka är inte så farligt. Nu vill jag ha en skinnjacka oxå. Typickt! Ska nog beställa en från HM. Man kan aldrig ha för många jackor..eller väskor..eller örhängen..och..ja ja..ni fattar va?

Sen blev det lite fika på Waynes i Mitt i City och sen en runda på Soffans favvo ställe: Claes Olsson's :) Finns mycket bra där. Hittade en stavmixer jag ska kirra tror jag :)

När jag kom hem städade jag INTE som jag hade tänkt utan lade mig i soffan och tittade klart på Prince Caspian. Va så trött igår så jag blev aldrig färdig med honom då *S* Kan inte säga att jag är bländad av skådespelarprestationerna i filmen men han som spelar Caspian får gärna komma hem på fika hos mig :0)

Fick fint besök på kvällningen här oxå. Hoppas personen får bra nyheter snart så det blir ordning på torpet här i stan.
Like the Good ol' times :)

Jag ska snart åka och jobba natta men först lite kvällis.

Sov så gott så hörs vi la i möra *kram*

Kommentarer
Postat av: malin

Skinnjacka, yes yes yes! Anv min varje dag, variation, my ass! Men när det kommer till att faktiskt inhandla grejer så är det mitt motto; "det är kul med lite variation". Exakt hur kul har pengarna på banken?

2008-09-25 @ 22:46:07
Postat av: Jessica

Malin: Har ännu inte köpt den..hittade en till jag vill ha..en RÖD..inte skinn utan typ skepparkavaj..nu ska jag bara bestämma mig..och när jag gjort det är båda slut.I know it S

2008-09-30 @ 09:51:18
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0