Dårar



Jag skulle swooscha ner till stan och köpa ett minneskort till mobilen. Oj oj..på vägen ner höll jag på att köra ihjäl 1 barnvagn (eller ja..bebisen i kanske), 2 hundar och 1 gammal tant. SE ER FÖR! Jag hatar när folk inte kollar sig för innan de går ut i vägen..ska korsa en väg eller nåt. Jag hatar att korsa vägar utan att kolla bakåt så det inte kommer någon. Jag vill ju inte ha en gammal Opel i hälsenan eller nåt.
Så ett tips: Vi ser oss för lite mer i trafiken så slipper jag få tre hjärtinfarkter på vägen från Herrhagen till centrum. Okej?

Jag för övrigt cyklar på helt rätt sida, med lyse, hjälm och i precis lagom fart.*hmpf*


Kommentarer
Postat av: V

Jag brukar vråla "HÖRT OM HÖGERREGELN???" åt dom när de går rätt ut från vänster, och ringa hysteriskt på klockan alla andra gånger. Oftast får man ju ett "ojdå" tillbaks och då vrålar man "ja OJDÅ!!!" Funkar alltid.

2008-09-02 @ 19:48:41
URL: http://vickansfanclub.blogg.se/
Postat av: Jessica

V: Jag brukar vråla: VI HAR HÖGERTRAFIK I SVERIGE åt de dumhövvena som åker/går på fel sida. Funkar oxå! Ska det va så svårt lixom??

2008-09-02 @ 20:27:00
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0