Rapport från Kga



Jag vet att ni varit inne på min sida flera gånger om dagen bara för att kolla om jag skrivit nåt nytt inlägg. Jag har varit i Karlskoga sen i onsdags kväll så nåt bloggande har det inte funnits tid till. Och pappas dator harvar till råga på allt.
Men här kommer en redogörelse så sug i er:

Torsdag: Jag vaknade 08.45, gick upp och käkade frulle i lugn och ro. Pappa och Inger vaknade lite senare. Åkte fram till stan till 12.00 och lunchade med Emma, Jennifer, Helena och Helenas syster. Sen gick jag och hälsade på min lilla mormor en stund. 80 bast och har bättre kondis än mig tror jag :)
På eftermiddagen gick jag hem till Ann och vi åkte fram till stan och mötte Camilla och lilla Ella 1 månad gammal :) Vi fikade lite och satt och tjötade massa skit som vanligt :) Vi träffas inte så ofta med tanke på att de har barn och så men vi vet alltid vart vi har varandra och vi har alltid lika kul när vi träffas. Jag följde med Ann hem sen och vi satt och tittade på kort på min dator som hon inte sett. Hennes lilla Svea tyckte mest det va kul att se kort på sig själv för:
- "jag va ju så gullig när jag va liten"
Anns minsta, Noah, har blivit en riktig charmör. 1 år gammal och sitter verkligen och pockar uppmärksamhet. Och barnkär som jag är så får han ju AAAALL min uppmärksamhet :)
På kvällen satt jag hemma med pappsen och Inger och kollade spännande "Fringe" på 5:an.




Idag. Efter lunch gick jag upp till min gamle farmor och hälsade på henne. Hon hade precis käkat lunch så jag tog hand om disken åt henne.Sen pressade vi apelsiner och drack färsk juice och åt muffins :) Myspys. Farmor är 94 år och bor fortfarande själv. Krutgumma det :) Innan jag åkte hem till Karlstad gick jag förbi Ann, Svea och Noah och fikade med dom. Det blev lite film oxå, Ronja Rövardotter. Jag och Noah läste bok oxå, "Max potta" :)



Noah 1 år vet minsann hur det går till!

Har kommit hem för en stund sen nu och ska se om jag kan få tvättat lite kläder. Imorrn kommer Emma och kanske Helena hit så då blir det lite vin :)

Kommentarer
Postat av: V

De där kossorna påminner mig om något från min barndom. Något spel med grisar som man hade med på semestern. Typ välta gris eller något? Åh, störande att inte komma på.

2008-10-10 @ 22:50:40
URL: http://vickansfanclub.blogg.se/
Postat av: V

KASTA GRIS! (Jag googlade!!) Det var fan bra nöje det. Lätt på nästa förfeceke.

2008-10-10 @ 22:51:55
URL: http://vickansfanclub.blogg.se/
Postat av: Jessica

V: Åhh den förfecken vill jag va med på!!!!

2008-10-10 @ 23:28:18
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0