När stormen river...



Inatt har jag drömt en sån hemsk mardröm. Jag drömde att en av mina allra bästa kompisar Ann blev mördad. Det va så jäkla verkligt och jag grät massa i drömmen OCH måste gjort det i sömnen oxå för kudden och ansiktet va helt blött när jag vaknade. Jag var tvungen att ligga och lugna ner mig innan jag gick upp. Usch usch!

Inatt har det regnat, åskat och blixtrat..sen kom stormen..typ. När jag kom ut från jobbet låg min cykel ner och framskärmen va helt sned. Gick dock att cykla men det ser lite kul ut. Kändes nästan som om cyklen var mindre trög efter vurpan men det kanske va jag som hade stormen i ryggen och fick medvind..för en gångs skull *S*

Pratade just med Emma i telefon. Hon är nere på inflyttningfest hos Malin i Gbg. Önskar jag hade varit där oxå och inte behövt jobbat. Nu har jag jobbat 4 helger i rad, ca 60 timmar i veckan i 1 månad om inte mer. Tycker ni inte jag förtjänar lite ledig nu va?! :) Nästa vecka har jag bara en natt på schemat..än så länge. Till helgen kommer Emma och Helena hit. Det ska bli kul.

Hoppas alla får en rolig lördagkväll, vad ni än gör!

Nu ska jag ta hand om disken

*kram på er*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0