Helgen



Nu har jag en tacopaj i ugnen. Har inte ätit sen frukosten kl 7 imrose :( Ska slänga i en toning i håret så jag inte skrämmer slag på folk jag möter oxå.
Och så ska jag kanske på bio med gamle sambon om han inte sla festa med laget. (Hoppas hoppas hoppas)  Att jag får gå på bio alltså. Vill se "Eagle Eye" med Shia Labeouf. Grym skådis! Han är oxå med i senaste Indiana Jones filmen som jag började kolla på imorse när jag kom hem. Men efter 40 min insåg jag att Harrison och de andra började bli lite suddiga och jag fattade inte längre engelska. Det var ju inte textat så jag var ju tvungen att koncentrera mig ännu mer och lyssna. Så jag stängde av och somnade :)

Ska dra igenom min garderob inför imorrn och få mer panik. Shit!

Nu får pajen va klar!!!!! (ställde in den för 7 min ca) Jäkla tid då...

Update: Först bestämdes bio, jag bokar biljett, sen blev det fest för M ändå. Nu har jag färg i håret och sitter på golvet för att inte kladda nånstans. Mätt i magen av tacopaj. Lite huvudvärk dock. Blir en lugn kväll framför tv med tända ljus, filt och Indiana Jones.
Emma: da da da daaaa da da daaa..(Indiana Jones theme..om du inte fattade..haha)


Kommentarer
Postat av: V

Haha, skön kväll. Se till att inte ha färg i pannan imorgon, Photo Shop can only do so much! :)

2008-10-17 @ 19:03:38
URL: http://vickansfanclub.blogg.se/
Postat av: Jessica

V: haha..var just där(i pannan) och torkade bort lite hehe

2008-10-17 @ 19:09:38
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: V

Great!

2008-10-17 @ 22:19:42
URL: http://vickansfanclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0