Yesterday



Igår var en jobbig dag. En TUNG dag. Jag hjälpte Emma och flytta hit. Jag gick upp kl 05.00, jobbade och efter åkte jag och mötte E och hennes pappa. Så var det bara att bära. Vi bar och bar och bar :) Medans E och far åkte till IKEA och handlade möbler diskade jag upp allt i Emmas kök och fixade och dolade. Efter lite fika satte jag och E igång med möblemangent. Vi fixade ihop soffa. satte ihop tv-bord, säng och ett sängbord. Jag lovar, jag tar hellre isär sängen och sätter ihop den igen än sätter ihop ett Hemnes sängbord igen. Fy helvete vad jag slet *S* Efter lite mat på Kvarnens pizzeria satte vi igång och montera igen. Emma och jag var helt slut i kroppen på kvällen sen. Jag tror vi gav oss runt tolv på natten efter massa övertrötta skratt i soffan när vi gått igenom allt knasigt vi sagt och gjort under dagen. 
Jag har inte så ont i kroppen idag som jag trodde jag skulle ha men det känns allt lite varstans.

Ikväll blirdet soffan med ett glas vin OCH julmust (inte blandat dock) och en bra bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0