Tejp och tvätt



Jag var på Konsum efter jobbet och skulle handla (ja vad annars). Före mig i kön till kassan står en mamma och hennes lilla dotter, typ 4 år. Dotter springer före i kön och ställer sig där man kan lämna in film för framkallning och slå in presenter. Efter en stund ropar dottern högt.

-Mamma kolla!

Alla, inklusive mamman då, tittar dit. Där står dottern och har virat huvudet fullt i tejp. Hon såg rätt kul ut. Mamman ler lite förläget, betalar och går fram till sin dotter och säger.

-Jaha, vi får se om det är lika kul när du ska ha bort det där nu.

Det var det inte!

Jag pratar med Emma på msn och vi har höga tankar om det motsatta könet idag (och pappor om deras söner oxå för den delen)

Emma säger:
han killen som va här och kollade på lägenheten förut hade med sin mamma o pappa och så frågade jag om de ville se tvättstugan.. han blev helt tyst killen mamma mumlade nåt om att det nog inte va nödvändigt.. då började jag skratta lite och sa att det va väldigt simpla maskiner och att det bara va att trycka på temeraturen så skötte sig resten själv. då kontrar pappan med:
- det skulle inte ens han fixa

Emma säger:
då tänkte jag fråga om jag fick flytta in hos dem

Kecka säger:
hahaha..mamma kommer tvätta där..killar alltså..de är helt otroliga..en bil/dator kan de plocka isär och ihop igen men de kan faan inte trycka igång en tvättmaskin.

Emma säger:
hahahahaha!! så har jag aldrig tänkt men fan det va bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0