Lite hemmaparty



Jag var hemma hos en gammal killkompis på Kasernhöjden igår och drack Redbull Vodka drinkar. Jag som inte ska dricka sprit för då kommer min onda tvilling Veronica fram. Men hon höll sig borta igår. Vi hade mycket trevligt. Två av hans kompisar kom över efter ett tag. Vi tjötade, skålade och tjötade lite till. Roligast var när P ( en av kompisarna) skulle spela en rocklåt för mig på steroen. Han vart impad att jag lyssnar på rock!!??. Han sätter i en cd, höjer volymen och så drar låten igång. "My heart will go on" ......på panflöjt.
P:
- Oj, det blev fel, men det får bli våran låt detta!

Han lyckades bra när vi skulle beställa taxi hem oxå.
- Hej, jag vill ha en taxi till bla bla bla
- Och vart vill ni åka?
- Jag vill åka hem.

Ja vart ska vi annars?

Annars var den här killen kvällen höjdpunkt. Meet Hobby! Hobby fick en nattpromenad med Kecka oxå :)

   

Kommentarer
Postat av: Louise

Hobby ser ut att vara en riktig hjärtekrossare, Vad är det för ras?

2008-11-22 @ 12:06:43
URL: http://mslolo.blogg.se/
Postat av: Jessica

L: Åh gud det är nåt konstigt namn...F sa det flera gånger igår..minns inte..men söt är han :)

2008-11-22 @ 12:58:46
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hunden ser ju faktiskt lite EVIL ut...Men säkert supergo! =)

2008-11-22 @ 17:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0