Jobbhelg



Kom nyss hem från jobbet. Tog en powerwalk från torget hem. Ska slappa lite i soffan innan det blir sängen. Jobbar hela helgen tyvärr. Men bra för plånboken :)
Efter jobbet ska jag ner på stan och kolla om det finns kvar några såna där stövlar jag köpte billigt. Emma vart sugen på ett par så Kecka fixar :)

Läste att Loysan ska fixa gästbloggare. Kanske oxå ska göra det. Emma, are you up for it? haha ;)

Nu ska jag kolla klart på Idol, ta en sked Nutella och sen sova.

Vi hörs imorrn :)

Kommentarer
Postat av: Sniper-H

Men jag då, den ultimate gästbloggaren för dig :-D

2008-11-15 @ 19:30:22
URL: http://sniper-h.blogspot.com
Postat av: E

Jag instämmer med föregående talare.. Jag är inte rätt för dig. Idag hade tex bara tråkat ut alla med gnäll om huvudvärk..

jaja.... klem

2008-11-15 @ 19:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0