Footache



Har jobbat i 12 timmar idag. Är lite seg och har ONT i fötterna. Jag sitter ju inte direkt still på mitt jobb. Ska ligga i soffan en stund nu innan jag lägger mig. Varva ner lixom. Tänka igenom om jag glömt göra nåt på jobbet. Kanske sitter nån stackars tant kvar på toan eller så har jag missat alla mediciner. Nej usch..positiva tankar!

Fick mig en rolig syn i morse när jag gick till bussen strax innan kl 06.00. Jag ser att det ligger nåt utspritt i vägen och på trottoaren. När jag kommer närmare ser jag att det är galgar, tröjor, kallingar, strumpor och jeans. Någon kille har tydligen blitt opopoulär på Herrhagen..hehe. Kunde se framför mig hur en tjej stått där i natt och slängt ut kläder från balkongen. Vilken syn! Jag önskar jag hade haft kameran med mig så ni fått se spektaklet :) 

Nu sla fötterna få vila..sen kröppen.

Ha're gött

Kommentarer
Postat av: Martin

Ännu roligare hade väl varit att se på morgonen när hon ångrade sig och stod där och plockade ihop kläder tillsammans med killen. :)

2008-11-17 @ 07:58:20
URL: http://hellvis.blogg.se/
Postat av: Louise

Vi var ute och promenerade och såg också klädhögen, men vår teori var att kläderna hade blåst ner från balkongen eftersom det hängde kläderdär. Din teori var betydligt mer underhållande:)

2008-11-17 @ 08:34:27
URL: http://mslolo.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha jag såg också det där när jag gick hem på natten i lördags. Och igårkväll låg kläderna fortfarande kvar så den där killen är nog utsparkad för gott...

2008-11-17 @ 08:38:49
Postat av: Jessica

M: Jag hade hellre sett när kläderna åkte ner för balkongen S



L: Syrran hade en teori om att det kanske va stöldgods..men hon tyckte min teror var bättre oxå :)



M: ja när jag gick hem från jobbet igår vid 22 låg de kvar..ska se om de finns kvar sen..kanske kan plocka på mig lite och sälja..haha

2008-11-17 @ 10:17:19
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHA! Sweet!

2008-11-17 @ 15:38:07
URL: http://cirkusannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0