Tankar



Jag tänker på de mest konstiga saker ibland. Idag när jag va ute och gick och lyssnade på radion så slog det mig. När de ska börja spela en låt så pratar alltid radioprataren i inrot på sången och lyckas PRECIS bli klar när sångaren börjar sjunga i sången. Hur gör de det där? Tränas detta på radiopratar-utbildningen?

En annan sak som slog mig när jag mötte folk på min runda va: Alkisar som har hundar, varför har de nästan alltid schäfer?

Sen har jag kommit på mig själv med nån slags arbetsskada. När jag möter gamla tanter och farbröder så kommer jag på mig själv med att få till nåt fånigt leende. Men de ler glatt tillbaka. kanske försöker övertyga dom om att jag INTE är en sån där gangster som ska sno deras väska eller käpp. En gammal kompis och jag brukades skojja om det när vi höll upp dörren åt någon gammal människa och nån sa till oss att det va snällt gjort. - Arbetsskada, sa vi bara!
De blir så när man jobbar med gammert fölk tydligen *S*

Ja..ni ser..jag tänker på stora och viktiga saker.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hmm, jag troor faktiskt att de har nån typ av maskin där de kan dra ut på introt så länge de behagar... men jag kan ha fel... :)

2008-05-13 @ 17:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0