Sola skiner i Karlstad..what else is new?



Eftersom mitt underbara arbetspass inte börjar förrän kl 15.30 idag tänkte jag bege mig ut och ligga och sola lite. Måste fixa lite färg på kröppen min. Kan ju inte gå runt och se ut som en Albyl längre. Tänkte mig mer den här färgen. *S*
Hittade en bikini i garderoben som jag aldrig använt..blå och vit blommig..inte världens snyggaste men. Jag kör nog på den gamla hederliga ändå.

Sis och Kristin..tror ni jag kan köra på med dessa produkter på en gång nu? *ASG* Hawaiiii baby!!!!!! (Jag tar nog den där blå flaskan längre bak till att börja med) ;)



Kommentarer
Postat av: Mia

Jag fick faktiskt höra idag att jag var brun! *lycklig* Men nu var der väl kanske så att dom var världens blekaste... haha..

Till ditt inlägg som du skrev hos mig, så har jag itne gjort nåt riktigt påriktigt än.. haha.. men det är försent att ändra sig.om man nu säger så. :)

Kram

2008-05-08 @ 15:46:10
URL: http://miapiafia.bloggspace.se
Postat av: Jenny

Japp....Dra på allt på en gång....Du kommer vara som en pepparkaka redan imöra!

2008-05-08 @ 16:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0