Gårdagen


Gårdagen va bra. Fest hemma hos Emanuel där det vart grillning, vin, fruktdrinkar i massor, skön blanning av folk. Jag va helt klart äldst :)
Kvällen avslutades på Koriander. Eftersom det är Studentiaden här i stan var det väldigt mycket folk ute. Och nytt folk..alltid kul med nya ansikten. Loysan fick tydligen nån brat efter sig..haha. Men det missade jag..i dimman *S* Det kanske va när jag hade en djup diskussion med en norrman om hans mössa. Eller när jag jag hade fullt sjå med mitt vinglas på dansgolvet. Det va najs med dansgolv på uteserveringen..jag tror det spelades bra musik oxå för dansades..det gjorde det. Men till slut tog jag min sovgäst och tog bussen hem. Idag är jag lite sleten. Ska åka hem till mamma sen och kanske sno till mig lite middag. Ska låna bilen så jag tar mig till jobbet kl 6.45 imöra bitti..PUST.

Gårdagens fråga (ropandes): HUR GAMMAL ÄR DU?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0