Ut med det gamla...


Jaha..då har jag slängt ur 89 :- på att beställa hem en skitmatch med FBK. Vad håller de på med? Uselt!  och precis nu drullade Shaaban bort Sveriges match mot brassarna..vilken dag ni*S*

Har jobbat idag..dock bara 4,5 timme..gött. Blir heldag imorrn. Somnade ju i soffan efter jobbet så jag kommer väl ligga och snurra i sängen har jag en känsla av.

Nu är det bestämt. Ett möte. Har redan ont i magen inför det. Ska kanske ner till Miss L nästa helg så då får jag väl göra tre flugor på smällen. Jag måste få ett avslut på den här skiten. Öga mot öga få säga hej då..eller nåt. Jag kan inte gå och va kär längre..ingen ide. Måste sluta tänka på honom och tänka MIG SJÄLV! Nu ska jag sätta mig själv först...inte nån annan..och inte honom. Kanske låter som en tjurkärring nu men vad faan. Ja jag är bitter men det går väl över. Han fick veta igår hur allt är i alla fall. Bara skönt att få skiten ur sig. Sen får han ta det som han vill..jag känner som jag känner. Inget jag kan rå för.

Nu ska jag kolla sista minuterna av Sveriges match och sen försöka sova. Vi hörs väl i möra *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0