Trögskalle.. där sket jag i det blå skåpet

Jisses så trött man kan vara..slutade 07.00 imorse..hem och tvätta. Jag vet..jag är inte klok..men man får passa på när det finns lediga tider. Nu slipper jag gå med rumpan bar iaf. Har sovit lite till och från i soffan under dagen. ska iväg och jobba imorrn på dagen oxå. Men det ska allt gå :)

Har haft det ganska okej på jobbet dessa nätter. Men tankarna far runt lite ändå. Jag vill bara sluta tänka på det..det gör för ont. Tur att de vimsiga gamla tanterna och farbröderna på jobbet håller en sysselsatt och hittar på hyss så man får annat att tänka på. Vill bara sluta va kär i den där människan..jaja..jag säger så men det vet jag att det inte går att fixa bara så där..men jag måste. Varför ska jag fortsätta lixom? Ingen ide. Låter jag bitter? Ja..idag är jag det. Och arg. Och det känns bra. It's his loss..faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0